Hizmet İçi Eğitim Programı Duyurusu (2025-02)
Mali işlerde koordinasyon sağlamaya, ortaya çıkabilecek tereddütleri gidermeye ve gerektiğinde iş ve işlemlerde birliktelik sağlamak amacı ile Üniversitemiz yetişmiş insan gücünü arttırmaya, var olan durumu güçlendirmeye yönelik Başkanlığımız Maaş Tahakkuk ve Taşınır İşlemleri Şube Müdürlüğü tarafından Üniversitemiz tüm akademik birimlerinde görevli, mali iş ve işlemlerden sorumlu olan veya sorumlu olarak görevlendirilecek olan tüm idari personele ve birim amirlerine (fakülte/yüksekokul/enstitü sekreterleri) yönelik 29 Nisan 2025, 30 Nisan 2025 ve 13 Mayıs 2025 tarihlerinde Üniversitemiz Rektörlüğünde hizmet içi eğitim kapsamında "2025/2 Ek Ders ve Sınav Ücret Ödemeleri Eğitimi" verilecektir.
Birimlerde hizmetin aksamayacağı şekilde aşağıda yer alan ders programı doğrultusunda eğitime katılmak isteyen tüm idari personelimize duyurulur.
2025/2 EK DERS VE SINAV ÜCRET ÖDEMELERİ EĞİTİMİ DERS PROGRAMI için TIKLAYINIZ